Var med och tävla!

Nu är en ny tävling igång , med sammarbete med robinhoods! Härligt va!? 

Priserna kan bli era! Roligt va!? Ni vet det där paketet jag och robinhoods hämtade ut, skrev om det tidigare idag, det är några söta läppstiftshållare och söta mobilsmycken, och dom tänker vi ( i sammarbete med varandra ) tävla ut, tävlingsregler och sådant läs om här i min blogg och i detta inlägg!

Vad kostar det att vara med?
Helt gratis!
Vad vinner man?
Läppstiftshållaren & dom tre söta mobilsmyckerna som ni ser på bilden! ( hållaren för läppstiftet är perfect att lägga dom söta figurerna i  )
När avslutas tävlingen?
Inget satt datum, inte ännu, men runt måndag nästa vecka!
Vad ska man göra för att delta?
1. Ta bilden som finns högst upp i detta inlägg, lägg upp den i ett inlägg på din blogg, kopiera texten som är längst ner i inlägget i inlägget.
2. Posta en kommentar i detta inlägg där du även länkar till inlägget som du skrivit om tävlingen i!
3. Gå in på ( hon jag har tävlingen tillsammans med ) Aesea.blogg.se och lägg någon fin kommentar! ( OBS! Men för att vi ska veta att du är med och tävlar så ska du lägga en sådan: " # " efter ditt namn du fyller i när du kommenterar!

Vi kommer att kontrolera detta innan vi registerar att du är med, vinnaren dras slumpmässigt, och alla har lika stor chans att vinna, lycka till!

TEXTEN ATT KLISTRA IN I INLÄGGET:
[ bilden ]
Jag är med och tävlar om dom där söta sakerna ni ser på bilden, hos Robinhoods.se ( isammarbete med Aesea.blogg.se ) Det är gratis att vara med och det avgörs om ungefär en vecka vem som har vunnit!
För att delta gå in på: robinhoods.se och läs tävlingsinlägget!
Ni ser bilden på grejerna ni kan vinna hos robinhoods.se. Vi var ju hos Matilda så hon tog bild med hennes kamra så har inte bilden en. Men kan nog fixa den tills i morgon. Men gå in på robinhoods.se och TÄVLA!!! ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Amanda, du borde nog ändra texten.. så att det inte står som på min blogg, det blir rätt tokigt om du läser xD.. men skriv också att dom ska kommentera inlägget och det på min blogg, samt lägga en söt kommentar på din. så att den går via min, som jag skrev :)

kram!

2010-09-06 @ 23:18:36
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Amanda #

Fin blogg :D ^^

2010-09-13 @ 16:19:49
Postat av: Amanda #

Glömde skriva min bloggadress i förra kommentaren, kanske borde göra det.. ^^

2010-09-13 @ 16:21:10
URL: http://youngandhopeless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0