Hos fru Matilda



Sitter hemma hos Matilda (http://robinhoods.se/) sover här i natt vi har varit och ätit och shoppat. Sen har Matilda lagat jätte god middag beasås kyckling och potatis bollar sen satt jag Matilda hennes pappa och hennes pappas kompis suttit och pratat i två och en halv timme ricktigt roligt snack. Matilda städar sitt rum det ser ut som man har släppt ner en bomb massa glas och gammla mat räster och glas på golvet och golvet är täkt med kläder smink på golvet, Välkomen till tjejernas värld just sitter vi och lyssnar på barbie girl so funny. I kväll blir det ha en jävla massa skoj, Hos Matilda får man röka inne på hennes rum hur soft är inte det. Natt käk blir det alltid och snacka en jävlans massa skit det är ju bara så Matilda och ja. Lite bilder kommer från dagen. kommer kanske ladda upp några filmer, det kanske kommer upp i veckan vill ju ite lägga ut dom på youtube det finns ett annat smidigt sätt sa min fru. Matilda ska bara bli klar med städningen så kommer bilderna upp. Lite roliga faktis. Nu fick jag ett litet ryck så nu ska jag dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0