Skolan

Sitter i skolan nu jag har engelska det suger jag tycker inte om det jag försov mig i morse igen lyckat ?! haha nej inte vad jag tycker. Har haft Matte i två timmar. Jag fick sluta tidigre efter som jag var klar med det jag skulle göra det var skönt ! sen hade jag gympa efter det lunch. Nu har vi engelska efter det här har vi engelska i gen fast b engelska sen slutar vi intressat va ? hahha nej :) det är det verkligen inte. Vilket fall fixa jag rummet i går
har DUBBEL SÄNG NU!!! ;) sen har jag möblerat om mitt rum blev jätte nöjd. Idag åker jag hem derekt efter skolan och ida är ju oss mig då sen blir det köpa cigg och chilla fredag rööööööööööööööööööj fifan vad kul !


P.s sitter brevid becca nu hon blev väldigt nyfiken på vad jag skriver eftesom hon inte får se hahah ;)
Becca SUGER MIN K** OHHJA !! ;)

Vad händer i helgen gott folk ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0