Old pictures

Tänkte faktis ta och bjuda på old pictures. Måndag, vad gör man på en måndag när det spö regnar inte mycket alls faktis :(
Jag har ingen lust att göra en massa saker på skol dagar man måste hem tidigt för att fixa eftersom det är skola jag försover mig jämt vilket inte är bra. Jag vill ha bra betyg så jag har olika möjligheter i framtiden men man dras med på vissa saker ibland vilket inte är så bra eftersom man inte kommer upp på morgonen.
Jag är inte en morgen person, det finns ju inte så många morgon människor
Eller har ni lätt att komma upp på morgonen?!
Vilket fall försov jag mig i dag i gen tog 8 bussen istället för halv, Träffa på min syster och hennes två barn Moa och Mea jätte söta Kom och tänka på att Moa börjar blir stor hon går redan i 1 och är världens bitch undra vad hon har fått det i från ?! vilket fall kom till skolan missa mentors tiden, Det är inte så himla viktiigt tycket det är slöseri med tid helt ärligt! bild engelska matte hade vi i dag sen gympa så himla intressant nej! Jag åkte i allfall hem ensam hemma ett tag innan Jimmy Gustav och Calle kom hit vi gjorde inte så jätte mycket förutom chilla galet. I morgon ska vi till stockholm med skolan ska stana kvar med fille och kolla kläder och glida runt lite, Hitta jätte fina kläder i dag kan vissa på blogen sen. Det är bara klicka på dagens kategori så får ni se. Jag har ju ingen kamra eftersom jag inte är så intressearad av att ta bilder men har bild brist så det är nog dags i gen. Skulle träffa Matilda i dag men det blev inte så för hon stana hemma vet inte varför men på fredan mådde hon inte så bra så hon är väl sjuk så krya på dig Matilda Hjärtat. Lördag var väl helt okej jag Ida Ronya Julia skulle för kröka hos Ronya vi blev ricktigt packade och klippte sönder strumpbyxor och gjorde rånar mösor sen ägga vi bilar hus sen sprang en tant på 50-56 bast efter mig och Julia och kasta ett ägg hon missar så klart soppa! sen efter ett tags springande med brudarna slutar det med att ida spyr sen försvan Ronya och Ida så jag och Julia sitter och väntar på dom en dök Ida upp sen efter ett tag kom Ronya sen så hitta jag tre video filmer på mobilen när vi är fulla vill inte ladda upp det eftersom jag måste lägga ut det på youtube först eller?! Sen skulle vi fixa oss fulla lyckat nej, vi skulle vidare till någon fest men så blir det inte för Ronya sitter och sminkar sig spyr över sminket sluta med att Ida sitter på toalleten och gör samma sak. Jag och Julia försökte hjälpa till sen däcka Julia och Ronya så jag och Ida drog hem. Hade ricktigt kul och mysigt med ljus. Det var min lördags kväll.
Tänkte så här Om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om så kan ni adda [email protected] !

Kommentarer
Postat av: jimmy

mycket fin blogg, speciellt för att ja står i den :D

2010-09-13 @ 22:58:03
Postat av: Matte

Hej nice blogg <3

2010-09-14 @ 15:46:30
Postat av: Leanne

Gud jätte fin blogg, Gör du bloggar?!

Vad söt du var när du var mindre !

2010-09-15 @ 14:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0