Min fjong !


En bild på mig och Fjong. Har laddat battreier för att ta några bilder men så blev det inte. Ida kom till mig vid klockan 5 möte henne vid bussen det spö regna men det strunta vi vi stod och sjöööööng vi är alltid lika konstiga ! vi fick för oss att göra kladdkaka gick ju jätte bra kladdkakan såg ut som rinande bajs när ida tog ut den vi käka rinande kladdkaka med klumpar  :D  Satt in den i gen blev lite hård bara så lyckad blev det. I morgon blir det fest i stockholm om vi orkar dra ditt får se planerna men jag kan lova att det blir massa nya roliga bilder. Men nu är jag jätte tött och ska lägga mig i sängen och slänga på en film om vi har bra dvd filmer här hemma ska fan checka men puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0