Idas man !

Idas pojkvän dagens bild. Är ensam hemma och fixar mig har gjort pizza kid något nytt skit som går på tv. Bombar musik som vanligt grannarna hatar typ mig musik skaddar ju inte eller?! mitt på dan vafan vad ska jag göra i dag en massa skit lite hemligt eftersom alla skvallrar så blir det dagen hemlighet hahah nerå men nu kör vi eller vad gör vi nu kör vi fyfan är på världens bästa humör just nu vakna på helt rätt sida. idag blir det spa kväll och chilla galet hemma och träffa mitt lilla cp barn Linus vi ska väl muppa oss som fan. Han har lite roliga bilder på sin mobil hahha har samlat på mig väldigt många konstiga video klipp på datan skrattar lika mycket varje gång när jag ser dom. I går kväll kom Nicke förbi en snabbis med hans så normala kompisar.... Länge sen det... men vilket fall ska jag fortsätta att muppa mig på min söndag puss hej mina manskar !
(nej det är inte idas pojkvän, utan en konstig människa som sa till oss att vi inte skulle gå upp till någons gubbes hotel rum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0