Går dagen!


'
Vad hände igår planerna i går blev inte som dom var planerade jag Julia Janina var. Satt hemma sen kom Julia och Janina hitt sen drog vi ut gick på kyrkogården vet inte varför det var jätte läskigt så jag och Janina fick panik när vi såg att en människa har precis blivit ner grävd så vi sprang ut därifån så jag Julia och Janina hamna i Måretns bil med Max sen åkte vi och hämta en Patrik sen åkte vi runt över hela norrtälje alla var så fest sugna men Janina skulle hem halv 12 och julia 12 så det blev till att bara ut och åka jag kom hem runt halv ett. Idag har jag gjort pizza sen varit med älskling sen träffa jag Sara en sabbis och Ida vi gjorde inte alls musket förutom att berätta vad vi hade gjort i helgen. Typ omg strula du med han ja lite tjej snacka lite roligt faktis. Ida var jätte sött utan lör hår typiskt Ida måste vara snygg i ansiktet medans jag ser lite bättre ut i håret förutom i Ansiktet. Får höra att jag ser ut sok kissis och det gör jag verkligen inte ! det var det ända jag hade att säga i dag puss hej !

Kommentarer
Postat av: tessan´- fotoblogg med smått&gott :)

typ kär i din blogg, så fucking fin&bra !

2011-03-09 @ 21:26:35
URL: http://tessanslivonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0