Går dagen händelse och dagens planer !

¨
En dålig bild, Vad gjorde jag i går jag festa träffa roliga stockholmare. Sen var det en jätte snuskig kille som sprang efter mig hela kvällen som trode jag var 17 vilket jag inte är sen sa han att jag ljög om min ålder sen så ville han att jag skulle följa med han hem vilket jag inte gjorde. Han sluta aldrig följa efter mig och han peta på mig hela tiden tills Liiinus och Jonas trök upp han mot vägen och sa att han inte skulle peta på mig mer. Sen var jag med Niclas i går med han åkte typ hem vid 6 i går. Idag ska jag träffa Niclas Janina och Martin typ jag vet inte vad vi ska göra men det blir säkert kul hoppas jag. Janina och jag är ju Muppar så Niclas han är ganska tyst av sig Martin med stuma människor haha nerå det blir säkert bra. Vi ska typ vara hos mig och kolla film tror jag sen gå ut hoppas jag. Tänker inte sitta inne hela kvällen dra på någon fest och röja eller något. Fick ett ryck att städa rummet sen fixa håret som jag inte brukar ha det sen har jag ögon skugga i dag vilket är ovanligt en brun slinga i håret som ni ser på bilden har suttit och lyssnat på last resort och massa andra låtar har fasnat på den låten sen har jag fastnat för U.G.L.Y lite gullet men har inget mer at säga berättar väl senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0