Cooling jag är !


Gillar min grimars. Igår var jag med Jimmy Gustav Harald och Calle killar så klart !
Själv är jag stolt över mig själv vet inte vad det heter men ni kanske har gjort det någon gång. Ni vet backar såna man kan köpa med dricka in såna skulle man sitt på och stapla så högt man kunde själv klara jag 29 stycken skulle kunna göra fler men ingen kunde nå upp med flera backar inte ens med pinnen skulle få en glass om jag klara 30 stycken alltså alla klara 29 sen fick dom inte upp flera så jag fick en glass. Jimmy kom till mig i morse kolla lite film sen drog han ska träffa ida idag hon var sjuk igår får se vad som händer idag vet inte ricktigt ida orkar inte fetsa vilket är synd men har inte träffat henne på ett tag så skiter i det nästa helg så jävlar. Finns inte så mycket mer att säga så skriver sen kanske puss hej !  juste har en rolig sak att säga det är 7 killar och 4 tjejer som raggar på mig lite kul faktis för jag är inte bisexuell gillar bara killar har inget i mot folk som är bisexuella, Men jag tycker det är obehagligt när en tjej raggar på mig det känns helt fel läskigt med om jag ska vara ärlig !



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Amanda det var som sjutton tjejer är väl härliga ? ;)

2010-09-18 @ 19:06:42
Postat av: AMANDA

JAG GILLAR FITTOR OKEJ ?! JAG ERKÄNNER NÖJD NU ?!

2010-09-19 @ 15:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0