Busa!


Jag har bild brist. Det får bli en skumad fontän i norrtälje. På fyllan busa jag Ronya Ida och Julia och la disck medel i en fontän resultatet av det blev skum och bubblor hihi. Fixat klart med rummet tv bänk och dvd är på plast. Hade jätte ont i halsen i dag så jag stana hemma från skolan eftersom det gjorde ont när jag svalde mitt egna saliv och det känndes som jag inte fick tillräkligt med luft det kan bero på att jag smaka fick men tål inte det eller så har jag en flamation. Skit samma idag sov jag till 1 chillat galet percis druckigt te med bruden min och så sen har jag bara städat en massa det är det ända jag har gjort. Planer för i helgen är att festa och sen film kväll. Det är det som händer i think toppen vecka. Måste gå mer i skolan fan måste tänka på betygen en dålig skol start nu ska jag göra mitt race för att klara 9 jippi not. Det är inte svårt det är bara att det suger i skolan sitta och räkna matte eller engelska det är ju inte så speciellt kul förutom att man får en bra framtid får man hoppas på det var det ända jag hade att säga. eller jo Ida Fjong kanske kommer hit om hon orkar är ju ensam hemma nu nästan varje dag känns lite ensamt men så jävla skönt + min mamma kommer hem senare i dag hon ska hämta min bror från båten som lär vad packad och köra hem han. Om jag inte nämt att han har flyttat och har eget boende med sin flickvän han har lyckads bra han har nygligen fyllt 18 och har cash och är snål men puss hej <3

Jag behöver nytt tagentbord trögt som fan så det blir lätt fel stavning och att det missas bokstäver lite här och där eftersom man måste pressa som fan ! men ni fattar !

Kommentarer
Postat av: madde

haha, det e de att det är samma jacka, men den bilden som typ e "bakom" är bara en bild . och den e typ redigerad så den har blivit mera åt de mörkare hållet.

2010-09-15 @ 21:46:40
URL: http://bblondiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0