Bus !

Idag i skolan en ricktigt bra dag, hela dagen hade gått segt. Polisen är ju alltid i våran skola eftersom det alltid är något som händer och rektorn ringer för det minsta lilla. Vilket fall kommer polisen till skolan och dom backa nära dörren och öppna bagars luckan. Jag och Julia står ute och röker så säger Julia kom så snokar vi så gick vi det så tar dom en cyckel som var fin men styret trasigt säkert någons på skolan. Men så säger jag till polisen det där är ju min cyckel så svarar han den har jag köpt nej det har du inte eftersom jag inte har fått några pengar svarar jag. Sen fråga han om jag var seriös med att det var min cyckel så sa jag ja det är min cykel vilket det inte var. Så säger han du får komma till polis stationen med kvitto på att det är din jag ba ja det ska jag göra. Sen fick jag tråkigt så jag gjorde ett hinder sen forsatte Turre och Casper på mitt hinder och börja ställa stolar på stolar. Sen kom sy slöjds läraren och börja skrika att Turre och Casper skulle ta bort det sen hämta hon rektorn. Sen tidigare idag så fråga jag Dennis om jag får låna hans tänder ja sa han om du tänder den inne vilket jag gjorde och sprang ut så rektorn vet det med. Sen fick jag Julia och Janina för oss att busa så vi gick och busa en massa. Tänker inte säga vad vi gjorde men det var iallfall super kul kan inte sluta och skratta åt snopparna. Sen välte vi möbler och byggde en koja och en massa vi hade jätte kul iallfall. Sen satt jag och Ida och snacka med mamma om lite saker mamma tror ju alltid att vi dricker vilket vi inte alltid gör eller har hänt en gång att vi har busat och varit nyktra men ändå jag och Ida berättade iallfall att det var vi som hade lagt diskmedel i fontänen och det hade tydligen varit med i norrtälje tidningen bubblor i fontänen det fick mamma att skratta Sen berätta vi om rånar luvorna hon dog ju nästan av garv.
Loke och Julia !
En bild på mig och Matilda sen i går vi gick ju på stan och en massa vi hade iallfall skit kul men vi fick brottom i morse så fick gå osminkad till skolan.
Här är fontänen vi la diskmedel i bilden är jätte dålig, Sen är bilden tagen dagen efter vi la diskmedel i så det är mindre. Men det var fullt med skum dagen innan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0