Bilder fårn stockholm med skolan !

<script id="_famebloggers_tracker_6734341" src="http://back.famebloggers.com/bloggerfy/tracker" type="text/javascript"> </script>
<script type="text/javascript">
var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('6734341');
_fameblogger_tracker.set_size('129');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3525272');
_fameblogger_tracker.track_pageview();
9a och 9b, Jag går i 9b
Casper
Julia sen casper bakom
Jag tyckte bildern blev cool så.
Jag och Julia. Ja vi var på museum idag tycker inte att det är så speciellt kul vi skulle svara på klimat frågor Julia och Casper skriver av mig dom tappa lusten efter ett tag. Springa runt i ett museum inte kul! Jag svara på alla frågor tycket det gick bra. Jag och Julia gick runt och snoka lite efter killar  :)  Fast vi hitta inga känndes som det bara var 9a 9b där ! bussen var försenad på morgonen så vi kom till museumet vig kvart över tio halv elva. Vi skulle svara på frågorna när vi var klara fick vi göra vad vi ville fram till klockan 1 för då skulle vi åka tillbaks. Stana aldrig i stockholm Fille orkade inte och jag var sur och grinig. Men Fille och jag drog donken i norrtälje vi träffa på Zarah och Pontus i klassen satt och käka och snacka i 1 timme och 20 minuter typ jätte trevligt sen bestämmde vi oss för att göra det vi har bestämmt att göra i dag. Jag borde städa mitt rum och hämta tv bänken i frådet för har inte orkat gjort det en. Lite synd att ha en tv som står på golvet och inte gör någon nytta för att man inte orkar hämta en tv bänk. Men nu ska jag faktis ta och göra det, Jag har sagt för länge att jag ska det. Sen vakna jag upp med jätte ont i halsen det gör skit ont att svälja. Så har min dag varit hur har eran varit ?  :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag såg dig i stockholm, när du klev av bussen med en blondin jagsatt på bussen då andra som var typ framför er! puss och kram mitt skum barn

2010-09-15 @ 14:05:32
Postat av: jimmy

casper är så jävla söööööt XD

2010-09-15 @ 14:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0